vrijdag 23 juli 2010

Fiets tocht door de Hoekse Waard

Gisteren heb ik  49,5 km gefietst door de Hoekse Waard een  leuke tour,allemaal landbouw,veeteelt enz.
Fietsen tussen de schapen de koeien die onder de bomen de verkoeling zochten. En dan de velden vol met graan,koren en suikerbieten met langs de randen de volle bloei van veldbloemen zo leuk om te zien.
Ik kwam op een gegeven moment terecht bij het pontje die naar de Tien Gemeenten vaart,helaas moest ik drie kwartier wachten voor de overtocht,dus heb ik dit overgeslagen maar bij de volgende keer ga ik er zeker een kijkje nemen.
Via Zuid Beijerland ben terug gefiets naar Oud-Beijerland daar een lunch genoten.
De lucht begon al aardig te betrekken dus besloot ik maar weer gauw op huis waards te gaan voordat ik verrast zou worden van een hemelse bui,gelukkig op een paar spetters na is het mee gevallen met de regen.
Hieronder een aantal foto's van me fiets tocht.
Groetjes van Anneke

Geen opmerkingen: