dinsdag 13 juli 2010

Een week met verrassingen

Ik was vorige week met volle moed begonnen met snijden van verschillende blokken voor de hexagonnen, maar er kwam vorige week woensdag een telefoontje dat mijn broer tijdens scouting kamp onwel was geworden en met ambulance is afgevoerd naar het ziekenhuis vlak bij Berlijn.Zij hebben 3 kinderen en ook zij waren allemaal op kamp van de scouting 1 zou er afgelopen vrijdag terug komen en de andere 2 afgelopen zaterdag.
Mijn schoonzusje wilde natuurlijk naar haar man, maar zat met haar dochter die gehandicapt is en die opgehaald moest worden. Zelf zat ze bij haar ouders die in Hengelo wonen. Met veel geregel ben ik mijn nichtje gaan ophalen in Ermelo op de heen reis kon ik mee rijden met andere ouders die ook die kant op moesten en terug ben ik met hun busje weer naar huis gereden en ben gelijk bij hun ingetrokken om voor de kinderen te zorgen. Dan heb je weer ineens een druk gezin met best wel veel zorg van mijn nichtje. Gelukkig wonen ze een straat achter ons, dus kan af en toe naar huis om voor de kat van mijn zoon te zorgen!!
De laatste berichten zijn dat mijn broer hopelijk donderdag terug vervoerd wordt naar huis,maar moet nog wel opgenomen worden bij ons in het ziekenhuis.
Het is allemaal goed gegaan met de kids maar ze missen hun papa en mama wel en dat is begrijpelijk!!!!
We hebben de huiskamer alvast maar versiert dat wilde de meisjes graag en dan doe je dat samen met mijn oudste broer.
Het is wel een drukke week voor me geweest( maar met liefde voor ze gedaan), met weinig tijd om een blok in elkaar te zetten maar volgende week nieuwe kansen !!!!!!

Groetjes en tot......
Anneke

2 opmerkingen:

vilterietje zei

ha anneke!
hopelijk komt alles op z'n pootjes terecht en kun je vlogende week genieten van je welverdiende rust!
groetjes en tot......

Daniëlle zei

Joh, je lapjes wachten wel! Alleen maar fijn voor de kinders dat ze een vertrouwd gezicht zien! Sterkte, knuffel, Daniëlle Ps ik mail je nog