zondag 20 juni 2010

Oppas weekend op nicht,neef en beestenboel



Dit weekend is mijn jongste broer en schoonzus een lang weekend met de motors gaan toeren richting Frankrijk.
Ze hadden aan ons gevraagd of wij op de kids en beestjes (2honden,1 kat,2 paarden en 1 pony) wilde passen,natuurlijk doen we dat!!
Helaas werkte het weer niet erg me dit keer andere jaren hebben we meer geluk gehad.
Maar met genoeg handwerk bij me heb ik me totaal niet verveeld.

Zondag zijn we naar Futuraland aan de Maasvlakte geweest, dit is een informatiecentrum over de bouw van de 2e nieuwe Maasvlakte.
Zelf wist ik het bestaan er niet van, maar het is al een jaar open en trekt ook veel bezoekers.


Het bezoekerscentrum is open van di t/m vrijdag 10:00 tot 17:00 uur
  zondag van 11:00 uur tot 17:00 uur.
Maandag en zaterdag gesloten tenzij anders staat vermeld

Maandagavond gaan we weer naar huis,we hebben weer een heerlijk weekend gehad.

Groetjes Anneke

2 opmerkingen:

vilterietje zei

Ha Anneke! Lijkt me echt een gezellige beestenboel. De foto's zijn prachtig en ik bewonder de manier waarop je ze zo in een kader hebt gezet. Het verbaast me wel dat je nog tijd om te handwerken had. Hopelijke hebben jullie morgen mooier weer en kunnen jullie van de langste dag ook lang genieten.
Groetjes en tot....

quilting Jeannet zei

Hoi Anneke, wat leuk om je tegen te komen op futureland, en het bezoekerscentrum is zaterdag en maandag dicht hoor volgens de website.....Tot woensdag, bedankt voor je mailtje!

groetjes, jeannet