zaterdag 18 juni 2011

Weer even met de borduurmodule aan de slag gegaan

Ik had een spijkerjack gekocht voor mijn kleinzoon Tycho.
Op de achterkant heb ik een Disney figuur geborduurd met de machine van de tekenfilm Toy Story.
de astronaut pop Buzz Lightyear.
Het was wel weer passen en meten en vooral om het jack in de borduurring te krijgen was ook weer een hele klus!
Nadat het jack klaar was kon ik het niet laten om maar gelijk een T-Shirt erbij te doen met de astronaut pop Buzz Lightyear erop te borduren.



Het spijkerjack moest gelijk even gepast en geshowd worden.En dan is het toch al een hele stoere vent van ruim twee en half jaar!

En voor mij is die stoere vent een dankbaar onderwerp om de borduurmachine te laten werken!!!!
Groetjes van Anneke

3 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat kan de borduurmodule toch wonderen verrichten.
groetjes Elly

josé zei

Geweldig leuk wat er onder deze machine bij jou vandaan komt.

En daar is jou kleinzoon super blij en trots op.
Zo,n Oma te hebben is geweldig.

Daniëlle zei

Dat snap ik helemaal hihi! Wat een stoere bink joh! Die boft maar met zo'n oma!! Mooie avond, liefs, Daniëlle