donderdag 26 mei 2011

Tentoonstelling

Whow ik zag op mijn bezoekersteller dat er al meer dan 10.000 bezoekers op mijn blog geweest zijn!!!
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog, ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik ontvangen heb na het plaatsen van een nieuw bericht.

Op zaterdag 28 mei om 15:00 uur heeft mijn quilt vriendin Els van de Steen de opening van haar tentoonstelling in "De Windwijzer" inVlaardingen.
De tentoonstelling is van 28 mei t/m 2 september.
In de Windwijzer
Schiedamseweg 95
3134BD Vlaardingen
Open op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur- 15:00 uur
Dus ben je in de buurt of omgeving loop eens naar binnen het is zeer zeker de moeite waard!!!!!



Groetjes van Anneke

2 opmerkingen:

vilterietje zei

van harte proficiat, 10000, dat is niet niks, maar je schrijft ook heel mooi anneke:)

Anoniem zei

Dat zijn al heel veel bezoekers. Mooie foto"s van je vakantie heb je op je blog gezet. Fijn weekend.
groetjes Franny