woensdag 10 november 2010

De Log Cabin Bol 3

De opdracht voor deze afgelopen 2 weken was, alle blokken in elkaar zetten volgens het schema dat we van Margariet kregen. Maar eerst moest ik nog een aantal kleine blokken afmaken.
De lastige blokken waren dat, ik had deze voor het laatst gehouden.
Dat heb ik geweten ook, wat (op zijn Hollands gezegd een rot werk!!!).
De blokken hebben me aardige opvliegers bezorgd, soms zo erg dat me bril erbij besloeg!
Ik heb er weleens over gedacht ik stop ermee, (dat mijn man zei, dan doe je dat toch je hoeft toch niet alles te kennen.)Maar dat was toch me eer te na, legde het werk weg en pakte het de volgende dag weer op voor een nieuwe poging en dan ging het ook weer een stuk beter.
Ik ben er wel achter gekomen dat je met dit project niet te lang door moet gaan want dan zit je meer uit te halen dan op te bouwen.
Het in elkaar zetten ging gelukkig een stuk gemakkelijker, nu het in elkaar zit ben ik er toch wel trots op dat het me gelukt is en krijg het ook wel een ere plekje in huis.
Vrijdag hebben we de laatste workshop en dan gaan we aan de slag met de rand er om heen.
Ik hoop dat deze niet zo ingewikkeld is dan de rest. Wordt vervolgd............


Groetjes van Anneke













6 opmerkingen:

marjolijn zei

Hij wordt wel mooi hoor! Toch maar even doorzetten en het vervelendste werk heb je nu wel gehad. Groetjes, Marjolijn
www.marjolijnquilts.web-log.nl

Klaske zei

Ik heb nu 3 blokken gemaakt,maar ik hik er wat tegen aan om de rest, want ik hoor wel meeer dat ie niet gemakkelijk is....
Nog even doorzetten hoor want hij word prachhtig.

vilterietje zei

Anneke hij wordt prachtig. Ik ben zo blij dat je hebt doorgezet, want nu heb je wel eer van je werk!
Lieve groet en tot....Riet

PC Fotografie zei

Ziet er goed uit, net of hij er uit komt rollen !

Ciaoo

Franny zei

Doorzetten loont, want je quilt is wel erg leuk.
groetjes Franny

Nienke zei

Ja het effect is groots! Af en toe even wegleggen helpt misschien wel? Het blijft toch trekken nu je al zo ver bent!