maandag 2 augustus 2010

Workshop stof verven

Vandaag heb ik een workshop stof verven gevolgd, Conny van ons groepje Smaken Verschillen heeft dit voor ons georganiseerd.
Coby Bakker-Kroon  uit Asperen heeft de workshop gegeven.
We eerst begonnen met de theorie door te nemen ( over het product Procion textielverf en welke soorten stof je kan verven )en en daarna zijn we heerlijk aan de slag gegaan met verven.

In het begin ging het allemaal voorzichtig,maar verder in de tijd gingen we steeds een stapje verder en leerde ook verschillende technieken van verven.
Hoe het resultaat van het verven geworden is daar moet ik nog 24 uur geduld mee hebben (wat natuurlijk moeilijk is )morgenavond kan ik alles uitspoelen.
Dus het resultaat wordt vervolgt........
Het was een heerlijke en leerzame dag.
Voorheen zag ik het niet zitten om zelf stoffen te gaan verven, ik dacht ook dat het heel veel rompslomp zou zijn.
Maar het valt reuze mee en ik ga er thuis ook zeer zeker mee verder!!!!

Groetjes van Anneke

Geen opmerkingen: