dinsdag 24 augustus 2010

Nieuwe tas

Vorige week met 3 andere quilt dames naar Tilburg geweest,naar de Quiltwinkel  "Quilt it Dotty.
Ze heeft een hele leuke winkel, dus ging ik niet weg zonder leuke stofjes.

Vorig jaar in Rijswijk had ik een pakket voor een tas gekocht ( eigenlijk vond ik de stofjes die erbij zaten niet leuk,maar een los patroon had hij niet. Dus toch het pakket gekocht)

Ik had het patroon wel mee genomen die dag met de gedachte wie weet.
Bij Dotty hingen verschillende leuke tassen gemaakt van leuke stofjes.
Dotty zocht een aantal stoffen bijelkaar helemaal leuk!

Van de week gelijk aan de tas begonnen en de naaimachine na een warme zomer weer eens aan het werk gezet.
Het liep allemaal lekker en voor ik het wist was de tas klaar voor gebruik.
Natuurlijk heeft de kat van mijn zoon heerlijk op de tas gelegen en vanmorgen heeft mijn kleinzoon ook heerlijk met de tas gespeeld , hij had het heel druk om zijn autootjes,legoblokjes enz. in de tas te vervoeren.
Dus de tas kan goed tegen een stootje en nu kan ik hem inrichten met me eigen spullen.



Groetjes Anneke

3 opmerkingen:

josé zei

PRACHTIGE TAS.. Zo snel !!

Dorry zei

Wat is je tas leuk geworden! Wees er maar trots op.

Nienke zei

Plaatje! Ideale maat voor legoblokken, eh, quiltspullen ;-)