woensdag 29 mei 2013

Fiets vakantie in de omgeving van Schoorl

Ik had goed voornemens om regelmatig iets te schrijven, maar helaas wilde me laptop niet meewerken, dus heb ik hem eerst na laten kijken en gelukkig de problemen zijn verholpen en alles werkt weer zoals hij het moet doen. Nu maar even aan me achterstand gaan werken....!!!


 Een paar weken geleden alweer zijn we een weekje naar Schoorl geweest om daar in de omgeving te gaan fietsen.





Wat het weer betreft hadden we niet te klagen 1 dag regen voor de rest was het droog met af en toe een zonnetje, wel koud maar voor eind april mochten we echt niet klagen




 De eerste fietsdag zijn we richting Egmond aan Zee gaan fietsen een totale route van 58 km.



Mooie omgeving en prachtige bloembollen velden in begin van hun bloei en sommige in volle bloei
.













De tweede fiets dag zijn we eerst naar Den Helder met de auto gereden en met de fietsen aan boord van de boot naar Texel.




Daar hebben we een route gefietst van 41 km,





































De laatste fietsdag zijn we richting Bergen en omgeving gefietst, gelukkig was het weer droog en het zonnetje scheen lekker actief!! Mooie omgeving prachtige boerderijen en huizen in de omgeving van Bergen en Bergen zelf.
We hebben heerlijk op een terrasje zitten lunchen.
















Het was een heerlijk fiets vakantie geweest, ik had wel heel veel last van zadelpijn na die week. Daar heb ik thuis gelijk maar werk van gemaakt en een zadeltest gedaan. Met die test konden ze precies het goede zadel adviseren. Ik heb nu een heel fijn zadel en geen last meer met fietsen!!!!!


Groetjes van Anneke














Geen opmerkingen: