zaterdag 16 juli 2011

Klein maar fijn!!

Afgelopen dinsdag heb ik een netbook besteld (een "10,1").
Ik had er een tijdje geleden al eens naar lopen kijken, want iedere keer die grote laptop mee nemen is ook niet alles.
De reden van doorzetten kwam door mijn zoon, wat hij had er ook 1 aangeschaft voor zijn vakantie.
Ik heb dus even goed kunnen bekijken hoe alles werkte en wat je er allemaal mee doen kan.
Dus toch maar voor me zelf besloten om er 1 aan te schaffen.
Donderdag werd mijn bestelling bezorgd en omdat het weer buiten super slecht was kon ik aan de slag met me nieuwe aanwinst.
Nou hier is die dan
Ik heb er ook gelijk maar een tasje voor gemaakt wel iets groter, dat is makkelijk voor de accuoplader en de muis.
 
Ik was zo lekker bezig ,dat mijn DH zei kijk nou  "de boom"ligt om!!

De boom was top zwaar geworden door al die regen.


Wel jammer we hebben hem als stek gekregen van onze over buren.Het was een fluweelboom. Nu is hij uit de tuin en het is best wel kaal zonder die boom.
Groetjes van  Anneke               


4 opmerkingen:

Nienke zei

Daarzul je nog veel plezier van hebben, jammer van je boom!

vilterietje zei

ach wat jammer van die boom, altijd een gemis als er iets natuurlijks verdwijnt!
geniet van je notebook:)

christina zei

Gelijk heb je om jezelf zo te verwennen. Wat jammer van de boom zeg.

Ageeth Dorsman zei

Wat een heerlijke gadget, zo'n note-
book! Ik twijfel er zelf ook nog over.
Maar je tasje vind ik helemaal gewel-
dig! Wel zonde van je boom, zeg! Snel
een nieuwe planten, want die fluweel-
bomen groeien best hard (ik heb er
zelf ook een, maar wel een kleintje,
omdat hij in een grote pot staat).
Fijn weekend! Groetjes van Ageeth
(we wachten nog steeds...)