zaterdag 23 oktober 2010

Log Cabin Bol

Vorige week vrijdagochtend was de eerste workshop van de Log Cabin Bol van Margariet van den Brink.
We zijn begonnen met het tekenen van log cabin blokken op theezakjes papier. En zijn met de lastige blokken begonnen de rest (totaal 36 blokken ) moeten we thuismaken en het liefst allemaal klaar zijn en daar hebben we 2 weken de tijd voor!!!!
De lastige blokken heb ik even laten liggen en begonnen met de makkelijke blokken om er weer even in te komen van het maken van log cabin blokken, want dat was alweer een poosje geleden. Gelukkig heb ik weer een aantal nachtdiensten dus weer een lekkere klus om wakker te blijven (ha,ha) en wakker blijf je wel, in het begin aardig zitten tobben met die blokken, dat ik dacht ik stop hiermee niks voor mij!!!
Het lastige is dat ik niet echt een voorbeeld heb hoe het eruit komt te zien.
Maar natuurlijk laat ik me niet kennen en schiet al aardig op met de blokken de grote blokken zijn klaar op 1 na en dan aan de slag met de lastige blokken.

Hier alvast het resultaat van de gemaakte blokken. De Log cabin bol wordt zwart/wit met verschillende felle kleurtjes in het midden. Volgende week laat ik weer meer zien van de resultaten.

Groetjes van Anneke


Geen opmerkingen: