maandag 17 mei 2010

50 jaar!!!!

Op 8 mei was het zover mijn 50ste verjaardag!
Om 9:45 uur nam Kees me mee in de auto wat er ging gebeuren was voor mij ??????
De kinderen,familie en vrienden zaten op mij te wachten in "Cafe van Diggelen"(hoe toepasselijk kan het zijn mijn meisjes naam is nl.van Diggelen,aan de eigenaar gevraagd of hij familie is? Dit is niet het geval het cafe is vernoemd naar de fotograaf Jan van Diggelen in die begin van de vorige eeuw veel foto's van Schiedam heeft gemaakt, natuurlijk ga ik nog wel uitzoeken of hij familie was!)
Na het genieten van koffie met gebak hebben we een rit gemaakt met een oude tram door Schiedam en Rotterdam ,dit was een hele leuke rit weer veel van Schiedam en Rotterdam gezien!!!
Na de tramrit hebben we van een High tea genoten in "de Beurs" ook in Schiedam.
Het was een hele geslaagde dag met mooie bloemen, cadeau's enz.!!!!!!
Groetjes van Anneke



Geen opmerkingen: